Fakulta managementuUniverzita Komenského v Bratislave

VEGA 10/005/24

Projekt VEGA 10/005/24

Názov projektu: Základný výskum nových paradigiem sociálneho marketingu v kontexte post-pandemickej reštrukturalizácie celospoločneských hodnôt
Projekt v spolupráci s FSEV
Zástupkyňa projektu za FMUK: Mgr. Katarína Rentková, PhD.

Anotácia:
Aktuálna post-pandemická situácia sa formuje a časom sa stabilizuje ako nasledujúci normálny stav, tzv. next normal. Výskum sa týka post-pandemickej doby, ktorá v dôsledku reštrukturalizácie spoločnosti a jej reorientácie na nové celospoločenské hodnoty spôsobuje zmeny v spotrebiteľských preferenciách, vzorcoch sociálneho správania, a tým aj podstaty sociálneho marketingu. Hlavným cieľom projektu je vytvorenie návrhu modelu efektívneho sociálneho marketingu v podmienkach SR. V procese napĺňania cieľa projektu budú rešpektované poznatky týkajúce sa samotnej úlohy sociálneho marketingu v marketingovej teórii a praxi.