Ing. Monika Kuchtová, PhD.
Vedecko-výskumné aktivity, ktorým sa Ing. Monika Kuchtová, PhD., venuje, sú zamerané na moderné prístupy v oblasti digitálneho marketingu a nových foriem marketingovej komunikácie. Počas svojej kariéry absolvovala viacero zahraničných stáží, kde sa venovala výskumu efektívnych prístupov v maloobchodnom prostredí so zameraním na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov. Od začiatku svojho odborného pôsobenia sa sústredila na marketingovú komunikáciu a spotrebiteľské správanie v mieste predaja. Postupne sa jej výskumný záujem rozšíril na digitálny marketing, vrátane efektívneho využitia používateľského obsahu a skúmania jeho vplyvu na marketingové stratégie a výkonnosť firiem v digitálnom priestore.
Aktuálne sa sústreďuje na identifikáciu a implementáciu stratégií, ktoré zvyšujú marketingový výkon firiem a podporujú ich flexibilitu v rýchlo sa meniacom trhovom prostredí.
Oblasti výskumu, participácia na projektoch
- Marketingová komunikácia v mieste predaja
- Spotrebiteľské správanie
- Digitálny marketing
Pedagogická činnosť
- Marketing (bakalársky stupeň štúdia, povinný predmet)
- Digitálny marketing (magisterský stupeň štúdia, povinne voliteľný predmet)
- Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch (magisterský stupeň štúdia, povinne voliteľný predmet)
- Strategický marketing (magisterský stupeň štúdia, povinný predmet)
Vybrané publikačné výstupy
MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika: The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. In: Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi- Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. - ISSN 0353-4790.
KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika: Marketing Communication Strategy to Develop an Audience on Instagram Social Network In: Megatrends and Media : Digital Universe - Trnava, Slovakia : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava - ISBN 978-80-572-0015-4. - ISSN 2453-6474.
ČIHOVSKÁ, Viera - STANKOVÁ, Monika: Competitiveness of Small and Medium – sized Enterprises in the Single European Market.
In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic - ISBN 978-80-245-2265-4. - ISSN 2453-6113.
Okruhy tém pre záverečné práce
- Bakalárske práce:
o Využitie používateľského obsahu v digitálnom marketingu
o Vplyv influencer marketingu na správanie spotrebiteľov
- Diplomové práce:
o Marketingová komunikácia v mieste predaja a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
o Optimalizácia obsahu v digitálnej marketingovej komunikácii