lic. oec. publ. Zuzana Mikulášová, MBA
Absolvovala štúdium podnikového hospodárstva na Univerzite vo švajčiarskom Zürichu, následne štúdium Manažmentu medzinárodných projektov na ESCP-EAP v Paríži a o pár rokov neskôr získala titul Master of Business Administration (MBA), zameraný na cestovný ruch, na Univerzite v Salzburgu, v Rakúsku. Pôsobila tak v súkromnej sfére - na projektoch výstavby automobilového závodu PSA Peugeot Citroen v Trnave, pre hotelovú sieť Kempinski Hotels, či VAMED Group, Burgenland Tourismus a Familypark ako aj v štátnej a verejnej správe na Ministerstve hospodárstva SR a v agentúre SARIO. Aktuálne pôsobí ako interná doktorandka na Katedre marketingu Fakulty managementu. Vedomosti zo štúdia a skúsenosti z praxe sa snaží zúročiť vo svojom výskume a pri písaní dizertačnej práce zameranej na tému tvorby značky krajiny a všetkých významných faktorov, ktoré ju ovplyvňujú. Tejto téme sa venuje aj ako vykonná riaditeľka OZ Brand Slovensko, ktoré zorganizovalo na túto tému niekoľko odborných konferencíi a študentských podujatí.