doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.
Vo svojej výskumnej činnosti venuje efektívnemu využitiu informačných technológií v marketingových a riadiacich procesoch. Vďaka interdisciplinárnemu charakteru výskumu, produktívnym výskumným partnerstvám so zahraničnými pracoviskami a kvalitným publikačným výstupom s medzinárodným uznaním patrí k lídrom vo výskume na svojom pracovisku a vo svojom odbore.
Oblasti výskumu, participácia na projektoch
Riešené projekty
- Vplyv rastu antropometrických parametrov slovenskej populácie na funkčné vlastnosti nábytku a podnikové procesy, APVV-20-0004, 2021-2023, pozícia: spoluriešiteľ.
- Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov, VEGA 1/0737/20, 2020-2022, pozícia: spoluriešiteľ.
Úspešne ukončené projekty
Zodpovedný riešiteľ projektov:
- Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, KEGA č. 016EU-4/2019, 2019-2020
- Čisté a inteligentné technológie s využitím GSM, WEB a automatizácie ako globálne orientovaných produktov,P-102-0014/16, 2016
- Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače ako integrálna súčasť marketingu, 2015-PSD-PAV-01, 2015-2016
- Zefektívnenie fungovania marketingu na sociálnych sieťach prostredníctvom nástrojov automatizácie, 2015-PSD-PAV-02, 2015-2016
Zástupca vedúceho riešiteľa:
- Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR, VEGA č. 1/0557/08, 2008-2010
Riešiteľ v ďalších 9 úspešne ukončených vedeckých projektoch.
Pedagogická činnosť
Google marketingové nástroje
Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch
Online marketingové nástroje a aplikácie
Vybrané publikačné výstupy
Publikácie a ohlasy v renomovaných zahraničných a domácich vedeckých časopisoch, výrazný a ďalej rastúci citačný ohlas:
- Hlavný autor resp. spoluautor viac ako 230 publikačných výstupov
- 40 publikácií vo WoS, 31 SCOPUS, 58 Google Scholar
- 20 publikácií v indexovaných zahraničných vedeckých časopisoch za posledných 5 rokov (13 ADC, 7 ADM)
- Viac ako 350 evidovaných citácií na publikácie (357 v Google Scholar, 290 za posledných 5 rokov)
- Recenzent článkov v prestížnych žurnáloch ako Knowledge Management Research and Practice, Information Systems and e-Business Management, Journal of Information Science, Journal of Marketing Management a ďalších
Odkazy na profily
Okruhy tém pre záverečné práce
- Digitálna transformácia
- Digitálny marketing
- Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače
- Nové technológie v marketingu