Fakulta managementuUniverzita Komenského v Bratislave

doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.

Vo svojej výskumnej činnosti venuje efektívnemu využitiu informačných technológií v marketingových a riadiacich procesoch. Vďaka interdisciplinárnemu charakteru výskumu, produktívnym výskumným partnerstvám so zahraničnými pracoviskami a kvalitným publikačným výstupom s medzinárodným uznaním patrí k  lídrom vo výskume na svojom pracovisku a vo svojom odbore.

Oblasti výskumu, participácia na projektoch

Riešené projekty

- Vplyv rastu antropometrických parametrov slovenskej populácie na funkčné vlastnosti nábytku a podnikové procesy, APVV-20-0004, 2021-2023, pozícia: spoluriešiteľ.

- Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov, VEGA 1/0737/20, 2020-2022, pozícia: spoluriešiteľ.

Úspešne ukončené projekty

 

Zodpovedný riešiteľ projektov:

- Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, KEGA č. 016EU-4/2019, 2019-2020

- Čisté a inteligentné technológie s využitím GSM, WEB a automatizácie ako globálne orientovaných produktov,P-102-0014/16, 2016

- Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače ako integrálna súčasť marketingu, 2015-PSD-PAV-01, 2015-2016

- Zefektívnenie fungovania marketingu na sociálnych sieťach prostredníctvom nástrojov automatizácie, 2015-PSD-PAV-02, 2015-2016

 

Zástupca vedúceho riešiteľa:

- Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR, VEGA č. 1/0557/08, 2008-2010

 

Riešiteľ v ďalších 9 úspešne ukončených vedeckých projektoch.

Pedagogická činnosť

Google marketingové nástroje

Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch

Online marketingové nástroje a aplikácie

Vybrané publikačné výstupy

Publikácie a ohlasy v renomovaných zahraničných a domácich vedeckých časopisoch, výrazný a ďalej rastúci citačný ohlas:

- Hlavný autor resp. spoluautor viac ako 230 publikačných výstupov

- 40 publikácií vo WoS, 31 SCOPUS, 58 Google Scholar

- 20 publikácií v indexovaných zahraničných vedeckých časopisoch za posledných 5 rokov (13 ADC, 7 ADM)

- Viac ako 350 evidovaných citácií na publikácie (357 v Google Scholar, 290 za posledných 5 rokov)

- Recenzent článkov v prestížnych žurnáloch ako Knowledge Management Research and Practice, Information Systems and e-Business Management, Journal of Information Science, Journal of Marketing Management a ďalších

Publikačná činnosť

 

Odkazy na profily

Okruhy tém pre záverečné práce

- Digitálna transformácia

- Digitálny marketing

- Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače

- Nové technológie v marketingu