Fakulta managementuUniverzita Komenského v Bratislave

Mgr. Lucia Vilčeková, PhD.

Získala titul Ph.D. na Fakulte managementu UK a od roku 2009 pracuje na Katedre marketing. Medzi jej hlavné výskumné záujmy patrí marketing, prieskum trhu a marketingová analytika, skúmanie značiek, etnocentrizmus a spávanie spotrebiteľa. Je autorkou viac ako 50 publikácií (vysokoškolských učebníc, odborných a vedeckých článkov v domácich a zahraničných časopisoch, vedeckých príspevkov publikovaných na domácich a zahraničných konferenciách). 

Je členkou vedeckej rady FM UK, a členkou vedeckej rady časopisu Journal of Pedagogy and Educational Management. Je členkou konzorcia ENLIGHT a participuje na medzinárodom projekte CaloheX.

Oblasti výskumu, participácia na projektoch

VEGA - Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov.

CaloheX - vytvorit kvalifikačné referenčné rámce a hodnotiace referenčné rámce v piatich akademických oblastiach

MOVE - mapovanie možností využívania virtuálnych mobilít a vymen na slovenských vysokých školách

Pedagogická činnosť

Marketing, povinný predmet I. stupňa štúdia, semináre.

Marketing Research, predmet II. stupňa štúdia pre zahraničných študentov vyučovaný v anglickom jazyku, prednášky + semináre.

Marketingová analytika a vizualizácia dát - povinne voliteľný predmet II. stupňa štúdia.

Marketing Analytics, výberový predmet II. stupňa štúdia pre zahraničných študentov vyučovaný v anglickom jazyku.

Praktikum marketingového výskumu, povinne voliteľný predmet I.stupňa štúdia, semináre a prednášky

Vybrané publikačné výstupy

Skriptá a učebné texty:

Praktikum marketingového výskumu. Vydavateľstvo UK, 2020.

Vedecké monografie:

Značky a český zákazník = Brands and Czech customer. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBum, 2015.

Značky a slovenský zákazník. Vydavateľstvo UK, 2013.

Odkazy na profily

Okruhy tém pre záverečné práce

- okruhy tém pre bakalárske práce: mystery shopping, marketing na sociálnych sieťach, výskum nákupného správania, výskum imidžu

- okruhy tém pre diplomové práce: výskum značky, rozdiely v nákupnom správaní roznych skupín spotrebitelov, výskum preferencií spotrebitelov