Fakulta managementuUniverzita Komenského v Bratislave

doc. Ing. Gabriela Pajtinková Bartáková, PhD.

Ukončila vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa na: Ekonomickej univerzite v Bratislave, vysokoškoškolské vzdelanie tretieho stupňa a titul docent získala na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave. 

Hlavným  zameraním jej pedagogickej a vedecko výskumnej činnosti  je orientácia pozornosti  na zmeny, ktoré sa v trhovom prostredí udiali za posledné desaťročie a významne ovplyvnili celkovú orientáciu marketingového manažmentu organizácií .

Vo svojich vedeckých publikáciách zvýrazňuje potrebu reformy mnohých marketingových aktivít vzhľadom na skutočnosť, že “vedľajšie efekty marketingu zvíťazili nad ich určenými hlavnými efektami”. Snahou autorky je hľadať hranice medzi racionálnym, zodpovedným a udržateľným prístupom k marketingu a tým, kedy sa marketingové prístupy stávajú škodlivými, resp. vo svojej tradičnej podobe už nefungujú. Pokúša sa o prinavrátenie kredibility samotnému pojmu MARKETING predstavovaním nových koncepcií a prístupov, ktoré preferujú proaktívny prístup nielen vo vzťahu k zákazníkovi, ale aj k spoločnosti a k prostrediu.

V rámci pedagogického pôsobenia na predmetoch Marketing, Marketing manažment rozvíja koncepciu udržateľného marketingového riadenia, riadenie výkonnosti marketingu, ale aj ostatné čiastkové témy týkajúce sa realizácie marketingových aktivít.

Okrem toho sa podieľa na výučbe predmetov Spotrebiteľské správanie, Enviromentálne a behaviorálne hodnoty značky, vedie záverečné práce na I. a II. stupni štúdia. 

Oblasti výskumu, participácia na projektoch

Posudzovateľka žiadostí o dotáciu na projekty Kultúrnej a edukačnej agentúry MŠVVaŠ SR.

Spoluriešiteľka grantov:

·        VEGA 1/1051/11 – Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.

·        VEGA 1/0205/14 – Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.

·        Dopytovo-orientovaný projekt ITMS 26240220086 – Univerzitný vedecký park Univerzity Komenského v Bratislave.

·        Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR č. 001UK-2/2016 – Centrum edukačného manažmentu – analytické pracovisko pre terciárne vzdelávanie na FM UK.

Pedagogická činnosť

Výučba predmetov:

Marketing, povinný predmet I. stupňa štúdia, prednášky, semináre

Marketing manažment, povinný predmet II. stupňa štúdia, prednášky, semináre.

Marketing vzťahov so zákazníkmi, výberový predmet II. stupňa štúdia.

Enviromentálne a behaviorálne hodnoty značky , blokový predmet II. stupna

Spotrebiteľské správanie blokový predmet II. stupňa/

Seminár k ZP

Diplomový seminár

Vybrané publikačné výstupy

 

 

Odkazy na profily

Okruhy tém pre záverečné práce

Vedenie záverečných prác na všetkých stupňoch štúdia.

Orientačné okruhy témy:

-      Nákupné správanie spotrebiteľa v aplikácii na rôzne oblasti spotreby

-      Profilovanie nových segmentov trhu v sektore služieb

-      Marketing v službách a jeho špecifiká

-      Témy z oblasti služieb obchodu a cestovného ruchu

-      Zážitkový marketing obchodného centra, nové trendy v obchode, a pod.

-      Udržateľný marketing a udržateľná spotreba

-      Proces tvorby hodnoty značky v aplikácii na vybranú kategóriu značiek

-      Enviromentálne označovanie produktov

-      Systémy CRM a KCRM v organizáciách

-      Hodnotenie efektívnosti fungovania operatívnych nástrojov CRM /vernostné kluby, call centrá.../