Ing. Lenka Bednárová, PhD.
Vysokoškolské vzdelanie druhého aj tretieho stupňa dosiahla na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Titul PhD. Získala na Obchodnej fakulte v odbore Marketingový a obchodný manažment. Na Katedre marketingu a obchodu Fakulty managementu UK pôsobí od septembra 2024.
Svoje skúsenosti a znalosti nadobudla počas svojho pôsobenia v praxi, najmä v pozíciách ako projektový manažér a neskôr 7 rokov ako vedúca Univerzitného technologického inkubátora InQb Slovenskej technickej univerzity v Bratislave (2007-2020), ako vedúca Oddelenia informačnej podpory transferu technológií v Centre vedecko-technických informácií SR (2020 – 2024), ako aj pri svojich externých pedagogických skúsenostiach:
- Ako externý prednášajúci na podnikateľských predmetoch v spolupráci s Katedrou stratégie a podnikania FM UK na témy: Podpora startupov a MSP v podnikateľskom inkubátore, Ochrana duševného vlastníctva v podnikaní a Postup pri ochrane duševného vlastníctva.
- Ako lektor akreditovaného dvojročného odborného kurzu Inštitút Duševné vlastníctvo v spolupráci s Úradom priemyselného vlastníctva SR.
V rámci pedagogického pôsobenia na Katedre marketingu a obchodu vyučuje jeden z povinne voliteľných predmetov – Komunikácia v manažmente a marketingu, v jeho dennej aj externej forme. Okrem toho sa podieľa na výučbe profilového predmetu Úvod do podnikania v spolupráci s Katedrou stratégie a podnikania FM UK.
Hlavné témy, ktorými sa zaoberá, sú marketing, marketingová komunikácia, manažérska komunikácia, startupy, podnikanie, duševné vlastníctvo a transfer technológií.
Vedie záverečné práce na I. a II. stupni štúdia.
Pedagogická činnosť
- Komunikácia v manažmente a marketingu (bakalársky stupeň štúdia – 3. ročník, povinne voliteľný predmet, zabezpečovaný v SJ)
- Úvod do podnikania (magisterský stupeň štúdia – 5. ročník, povinný predmet, zabezpečovaný v SJ)
Okruhy tém pre záverečné práce
Bakalárske práce:
Vedenie záverečných prác na I. a II. stupni štúdia – okruhy tém:
- Úloha marketingu pri ochrane a komercializácii duševného vlastníctva v univerzitnom prostredí
- Efektívny marketing startupu
- Budovanie značky v startupe
- Úloha komunikácie v riadení projektov
- Empatia v manažérskej komunikácii
- Odlišnosti marketingu podnikateľských inkubátorov v súkromnej a verejnej sfére