PhDr. Ján Ganobčík
Je absolventom Fakulty sociálnych vied UCM v Trnave, v študijnom programe Manažment a ekonómia VS., kde neskôr získal aj titul philosophiae doctor (PhDr.). Svoje vzdelanie následne rozšíril štúdiom manažérskeho programu Master of Science (MSc.) v Českej republike. Aktuálne pôsobí ako interný doktorand na Katedre marketingu Fakulty managementu. Vedomosti zo štúdia sa snaží zúročiť vo svojom výskume zameranom na environmentálne označovanie produktov, čo je v súlade s jeho dizertačnou prácou s názvom Environmentálne označovanie produktov ako nástroj európskej environmentálnej politiky na ochranu životného prostredia. Ján je spoluautorom viacerých výskumných prác, ako aj členom riešiteľských kolektívov VEGA.
Oblasti výskumu, participácia na projektoch
- Manažérska a marketingová výkonnosť
- Elektronizácia
- Environmentálne označovanie produktov
- člen riešiteľského kolektívu projektu VEGA č. 1/0720/19|13. Inovačné stratégie v regionálnej politike so zameraním na rozvoj kultúrnych inštitúcií, 2019 – 2021.
Pedagogická činnosť
- Marketing
- eGovernment
- Informatika