Fakulta managementuUniverzita Komenského v Bratislave

PhDr. Ján Ganobčík, PhD., MSc.

Je absolventom Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave, v študijnom programe Manažment (PhD.). Svoje vzdelanie následne rozšíril štúdiom manažérskeho programu Master of Science (MSc.) v Českej republike. 

Od septembra 2025 pôsobí na mieste odborného asistenta v študijnom programe Manažment v turizme a hotelierstve na UK v Bratislave. Jeho pedagogická činnosť je zameraná na marketing, online marketing a branding. Vedecko-výskumnú činnosť reprezentujú príspevky prezentované na domácich a zahraničných vedeckých konferenciách a vedecké štúdie publikované v medzinárodne uznávaných databázach. Aktívne sa podieľa na riešení projektov KEGA, VEGA a participuje na viacerých aktivitách pre študentov. Vo voľnom čase sa venuje športu, cestovaniu a miluje kávu.

Oblasti výskumu, participácia na projektoch

- Manažérska a marketingová výkonnosť
- Online marketing
- Marketing
- Manažment značky
- Turizmus

Zodpovedný riešiteľ:

- Grant UK/112/2023 Environmentálne označovanie produktov ako nástroj na ochranu životného prostredia.

Spoluriešiteľ:

- VEGA č. 1/0720/19|13. Inovačné stratégie v regionálnej politike so zameraním na rozvoj kultúrnych inštitúcií.
- VEGA 1/0474/23 Diagnostický audit v manažmente heritage objektov na pozadí spoločenských a ekonomických procesov?
- VEGA 1/0432/22 Čo ovplyvňuje volatilitu kryptomien v období pandémie?
- KEGA 044UK-4/2024 Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu.
- KEGA 065UK-4/2024 Využitie umelej inteligencie v manažmente ľudských zdrojov.

Pedagogická činnosť

- Marketing
- Online marketingové nástroje a aplikácie
- Proces budovania a riadenia značky
- Sociálne siete a obsahový marketing
- Komunikácia v manažmente a v marketingu

Vybrané publikačné výstupy

Ganobčík, J., Lukáč, M., Čapošová, E., Litomerický, J., Pajtinková Bartáková, G. Influence of Communication Infrastructure on Visitation of Selected UNESCO Locations. (2024). International Journal of Religion, 5(2), 213-233. https://doi.org/10.61707/wcw98a82.

Lukáč, M., Ganobčík, J., Gburová, J., Halmo, M., Pajtinková Bartáková, G. (2024). Anamnesis of Marketing Processes of Cultural Tourism Departments. International Journal of Multicultural Education. 2024, Roč. 26, č. 2, s. 187-205. https://doi.org/10.5281/zenodo.13359526.

Lukáč, M., Cagáňová, D., Matušíková, D., Ganobčík, J., Litomerický, J. The potential of the socio- demographic profile of the visitor in the museum's product strategy. In: Journal of Ecohumanism. Londýn: Creative Publishing House. – ISSN 2752-6798. – ISSN (online) 2752-6801. – Roč. 3, č. 4 (2024), s. 913- 928.

D. Matušíková, T. D. Vargová, M. Lukáč, M. Švedová, and J. Ganobčík, “Natural heritage analytical study of old beech forests and primeval beech forests as a potential for nature tourism sustainable development ”, Heritage and Sustainable Development, vol. 6, no. 2, pp. 721–734, Dec. 2024.

Ganobčík, J., Gubíniová, K., Jantová, M., Pajtinková Bartáková, G. (2022). Smart Solutions for an Improved Experience in the Process of Buying Slovak Products. In: Knapcikova, L., Zohrehvandi, S. (eds) 9th International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities. Mobility IoT 2022. EAI/Springer Innovations in Communication and Computing. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031- 28225-6_5.

Gubíniová, K., Pajtinková Bartáková, G., Vilčeková, L., Olšavský, F., Jantová, M., Ganobčík, J.: Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax. 1. vyd. – Zlín (Česko): Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. – 200 s. – ISBN 978-80-88356-12-7.

Odkazy na profily

Okruhy tém pre záverečné práce

Okruhy tém pre bakalárske práce a diplomové práce

Marketing, online marketing, manažérska a marketingová výkonnosť, proces budovania a riadenia značky.